Poland POL  

Publikacja o sprzedaży bezpośredniej w “Newsweeku”

2013.07.04 - 

Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (Amway jest członkiem) firma badawcza Homo Homini przeprowadziła badania wśród osób współpracujących z firmami naszej branży w celu zapytania powody współpracy, zarobki i inne wartości, jakie niesie ze sobą ta współpraca. Dodatkowo PSSB przygotowało materiał na bazie tych badań i opublikowało na łamach “Newsweeka” (Nr 25/2013, 17.06.2013). Celem publikacji było podniesienie świadomości czytelników tego wpływowego magazynu na temat naszej branży i pokazanie, że może być ona znaczącą alternatywą zarobkowania.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia