Poland POL  

LUDZIE, PRODUKTY ORAZ DZIAŁANIA INSPIROWAŁY AMWAY W 2013 r. DO SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU

2014.06.05 - 

Warszawa, 29 maja 2014 – Z końcem maja br. Amway opublikował raport Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) 2013, pn. „Wierzymy” – prezentujący zaangażowanie firmy, przedsiębiorców oraz pracowników Amway w działania charytatywne mające na celu poprawę jakości życia ludzi na całym świecie.

 „Działania CSR odzwierciedlają filozofię działania Amway, ale przede wszystkim przyczyniają się do poprawy ludzkiego życia i sprawiają, że świat staje się lepszym co daje nam olbrzymie poczucie spełnienia” – powiedział przewodniczący zarządu Amway, Steve Van Andel.

„W najbliższych latach, będziemy kontynuować współpracę z naszymi oddanymi przedsiębiorcami oraz pracownikami, aby pomagać ludziom na całym świecie” – dodał prezes Amway, Doug DeVos.

W 2013 roku, Amway skupił swoje działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu na trzech obszarach: ludziach, produktach oraz działaniu.

Ludzie – Przedsiębiorcy oraz pracownicy Amway chętnie i dobrowolnie poświęcają swój czas, talent oraz środki na rzecz działań charytatywnych na całym świecie. W 2013 roku, Amway obchodziło 10 rocznicę istnienia Kampanii dla Dzieci AMWAY ONE BY ONE™. W ramach Kampanii firma niesie pomoc potrzebującym dzieciom. W minionym roku dzięki 3,1 milionom godzin wolontariatu oraz 225 milionach dolarów amerykańskich darowizn, Amway pomógł 11 milionom dzieci na całym świecie. 20 listopada ubiegłego roku, w zorganizowanym na wszystkich rynkach „Globalnym Dniu Wolontariatu Amway”, udział wzięło 15 tysięcy pracowników i przedsiębiorców Amway z całego świata.

Produkty – Przez ponad 50 lat, Amway doskonalił swoje kompetencje niosąc globalną pomoc poprzez dostarczanie wiedzy z zakresu odżywiania oraz swoich produktów potrzebującym społecznościom. Podczas realizowanej kampanii NUTRILITE™ LITTLE BITS™, firma edukowała i wspierała lokalne społeczności  w walce z chronicznym niedożywieniem dzieci. Od 2009 roku, stworzony przez naukowców Amway NUTRILITE LITTLE BITS – pierwszy suplement diety zawierający 15 niezbędnych  składników odżywczych, potrzebnych dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku od 6 miesięcy do 5 lat został przekazany 3 tysiącom dzieci w Meksyku i Zambii. W ciągi najbliższych 3 lat planowane jest rozszerzenie kampanii na kolejnych 15 krajów na 4 kontynentach.

Działania – Amway doskonali swoje działania i procesy związane z produkcją oraz zrównoważonym rozwojem, aby jak najlepiej opiekować się planetą Ziemią. W 2013 roku, Amway zredukował swoje zużycie wody o ponad 10% i nieomal podwoił użycie poza sieciowej energii elektrycznej (energia wiatru).

 

Aby uzyskać dostęp do raportu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Amway 2013, odwiedź www.globalnews.amway.com

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia