Poland POL  

ARTISTRY LuXury™ krem pod oczy

2012.07.05 - 

W końcu czerwca odbyło się spotkanie z mediami promujące nowy luksusowy produkt  z linii Artistry LuXury.

Stosowną sceneria do tego spotkania były odnowione sale pałacyku Sobańskich w Warszawie, mieszczące Klub Polskiej Rady Biznesu (Amway jest członkiem).

Pomysłem tego spotkania była organizacja popołudnia z Artistry, gdzie oczywiście głównym bohaterem i atrakcją był  ten znakomity i innowacyjny kosmetyk. Opowiedział o nim zgromadzonym dziennikarzom Andrzej Sawicki, prezenter naszej marki. Produkt , jego  zjawiskowe opakowanie stały się inspiracją dla  modowych prezentacji strojów autorstwa znanego  projektanta, Michała Starosta, którego kolekcje były prezentowane w wielu miastach świata od Madrytu po Sankt Petersburg, Chicago i New Dehli,   brały także udział w prestiżowych pokazach haute-coture.

Obydwaj panowie komentowali pojawiające się modelki dając  zebranym wskazówki dotyczące stroju i makijażu.

Kolejną częścią spotkania był występ zespołu MashMish, kóry przyozdobił spotkanie w lekko swingujące klimaty.

W spotkaniu uczestniczyli przedstawicieli 22 mediów – głównie lifstylowych i urodowych a także Anna Pietrzak, Dyrektor Naczelny Amway Polska.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia