Poland POL  

Amway przejmuje markę XS Energy

2015.01.20 - 

Amway, jeden z wiodących producentów sprzedaży bezpośredniej na świecie, nabyła markę napojów energetycznych XS®, której współzałożycielem jest były przedsiębiorca współpracujący z Amway – David Vanderveen. XS® jest pierwszą marką napojów energetycznych bez dodatku cukru. Wyróżnikiem napojów energetycznych XS jest również niski poziom kalorii, zawartość kofeiny, tauryny oraz bogactwo witamin z grupy B. Marka XS wspiera na całym świecie eventy i zdrowy styl życia młodego pokolenia. Swoje produkty kieruje głównie do aktywnych osób poniżej 35 roku życia, lubiących łączyć pracę z przyjemności i zabawą. Ambasadorami marki są światowej sławy młodzi sportowcy.

Przejęcie to łączy Amway z szybko rosnącym segmentem napojów energetycznych, których globalna sprzedaż, według badań rynkowych i danych Euromonitora, wzrosła z 3,8 mld dolarów w 1999 roku do 27,5 mld dolarów w roku 2013 i powinna wzrastać o 13 procent rocznie do 2018 roku.

Amway jest wyłącznym dystrybutorem XS od 2003 roku. W tym czasie sprzedaż marki wzrosła do 150 mln dolarów rocznie a XS jest obecnie dostępna na 38 rynkach na całym świecie. W ciągu ostatniej dekady firma Amway odnotowała szczególny sukces imprez lifestylowych z udziałem XS na kluczowych rynkach wzrostowych, takich jak Japonia i Ameryka Północna, gdzie połowa właścicieli firm zarejestrowanych w 2014 roku jest w wieku poniżej 35 lat.

Według naszych badań, żadna inna grupa docelowa nie ma tak pozytywnego nastawienia do przedsiębiorczości jak ludzie poniżej 35 roku życia, którzy są odbiorcami marki XS – powiedział Steve Van Andel, prezes firmy Amway. Połączenie Amway i XS wzmocni w nadchodzących latach nasze starania i stworzy więcej możliwości dla młodych, ambitnych ludzi biznesu – dodaje.

W ramach zawartej transakcji Vanderveen dołączy do Amway jako wiceprezes i dyrektor generalny dla marki XS. Dzięki przejęciu marka XS Energy awansuje w swojej kategorii, rozszerzy grupę dotarcia i przyspieszy strategię pozyskania do współpracy z Amway młodych przedsiębiorców.

Firma Amway wprowadziła mnie do biznesu sprzedaży bezpośredniej dwadzieścia lat temu, dała mi pewność siebie, co pozwoliło mi rozwijać własny produkt – powiedział współzałożyciel XS, David Vanderveen. Z pokorą podejmuję współpracę z Amway, tworząc nową przyszłość XS oraz możliwości biznesowe dla młodych przedsiębiorców – dodaje.

 

O marce XS

Marka XS narodziła się w roku 2001, w Laguna Beach, w Kalifornii, aby dostarczać pozytywnej energii poprzez wyśmienicie smakujące i niezawierające cukru napoje z ogromną ilością witamin z grupy B. Przyjęta w 2003 roku przez właścicieli firm zarejestrowanych w Amway, którzy przecierali ścieżki dla ducha przedsiębiorczości i przygody Rich’a DeVos’a i Jay’a Van Andel’a. XS jest marką, która ma zachęcić do pracy w sprzedaży bezpośredniej Amway kolejne pokolenie.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia