Poland POL  

Amway Polska partnerem pokazu mody znanej projektantki, Anny Krzyżanowskiej.

2013.01.07 - 

Naturalny jedwab, romantyczny tiul, szlachetne tkaniny oraz niekonwencjonalne wykorzystanie tradycyjnej owczej wełny i oryginalnych nieprzemakalnych tworzyw złożyły się na niebanalną kolekcję karnawałową projektantki Anny Krzyżanowskiej. Pokaz mody odbył się w Hotelu Europejskim w  grudnia 2012 roku.

Amway jako partner  pokazu miał przyjemność wystawić swą luksusową markę ARTISTRY. Publiczność mogła również skorzystać z porad Andrzeja Sawickiego, wizażysty i prezentera marki ARTISTRY™. W trakcie wydarzenia pokazany został m.in. zaawansowany technologicznie krem przeciwzmarszczkowy do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu – ARTISTRY™ Creme LuXury Krem pod oczy.

Loga AMWAY I ARTISTRY były widoczne dla zgromadzonej publiczności na ekranie i na ściance do fotografii, a broszurę o prezentowanych produktach goście pokazu znaleźli wśród przekazanych im materiałów.

W pokazie uczestniczyły środowiska świata mody, mediów, biznesu oraz gwiazdy m.in. Edyta Herbuś i Laura Łącz.

Firma ze swej strony  miała  przyjemność zaproszenia na to wydarzenie swoich Przedsiębiorców, w tym Przedsiębiorców Diamentowych.

Według projektantki Anny Krzyżanowskiej podczas tegorocznego karnawału będą królowały kreacje, podkreślające kobiecość, sexapil każdej kobiety. W wydobywaniu tego pomagają niekonwencjonalne połączenia tkanin, charakterystyczne cięcia materiału oraz zdobne ornamenty, mocno wyróżniające projektantkę.

Anna Krzyżanowska doskonale zna potrzeby kobiet, które chcą błyszczeć podczas karnawałowej nocy. Co jest wyznacznikiem dobrej zabawy? Przede wszystkim wygodna i spektakularna kreacja. Dla osiągnięcia tego efektu, projektantka stosuje jedwab naturalny w postaci żorżety, satyny, bawełnę, oryginalny nieprzemakalny materiał oraz tiule, które wspaniale współgrają z kobietą, jej ruchami oraz osobowością. Kolory dominujące w kolekcji karnawałowej to burgund, grafit, czerń, złoty, a także biel, która pozornie nie jest kolorem wieczorowym, ale w wydaniu Anny Krzyżanowskiej nabiera zupełnie innego wyrazu. Uzupełnieniem tych stylizacji są dodatki – kamizelki ze sztucznych futer, bolerka, elementy wysadzane zdobnymi kamieniami oraz skórzane wstawki.

Patronami medialnymi byli: Viva! Moda, FleszStyle.pl, polki.pl, Top10tastes.com, Luxury&Style Magazine, Imperium Kobiet, Fashion One.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia