Poland POL  

Amway podjął światową walkę z niedożywieniem dzieci i próbę pobicia rekordu Guinessa!

2014.09.04 - 

Amway podjął światową walkę z niedożywieniem dzieci i próbę pobicia rekordu Guinessa zbierając kolorowe odciski dłoni. Za każdy odcisk dłoni firma Amway przekaże 1$ na walkę z niedożywieniem dzieci gromadząc w ten sposób fundusz, aż do kwoty 400.000$. Fundusz ten posłuży światowej organizacji humanitarnej CARE (partner Amway) do dystrybuowania suplementu Nutrilite Little Bits™, jako elementu programu edukacyjnego rodzin w zakresie prawidłowego odżywiania dzieci oraz zapewnienia im produktów spożywczych.

Naszą misją w Amway jest hasło przewodnie „pomagamy ludziom lepiej żyć”. Na całym świecie, codziennie tysiące ludzi walczy, aby zapewnić sobie i swojej rodzinie podstawowe środki do życia – takie jak prawidłowe żywienie. Po 80 latach obecności w przemyśle zdrowia i urody, jako najlepiej sprzedająca się na całym świecie marka witamin oraz suplementów diety*, Nutrilite jest doskonale przygotowana do tego, aby sprawić że lepszy stan zdrowia stanie się dla potrzebujących rzeczywistością.

W 2014 roku, Amway rozpoczął kampanię walki z niedożywieniem dzieci na całym świecie. Z okazji 80-lecia Nutrilite, zbiera kolorowe odciski dłoni osób z całego świata. Za każdy odcisk dłoni firma Amway przekaże 1$ na walkę z niedożywieniem dzieci gromadząc w ten sposób fundusz, aż do kwoty 400.000$. Fundusz ten posłuży światowej organizacji humanitarnej CARE do dystrybuowania suplementu Nutrilite Little Bits™, jako elementu programu edukacyjnego rodzin w zakresie prawidłowego odżywiania dzieci oraz zapewnienia im produktów spożywczych. Pierwsze pięć lat życia dziecka jest kluczowe dla jego prawidłowego rozwoju psychofizycznego. Każdego roku na całym świecie ponad 3 miliony dzieci umiera z powodu niedożywienia. Według danych Światowej Organizacji Zdrowia, niedożywienie jest każdego roku wyjściową przyczyną śmierci – której można zapobiec – 3,1 miliona dzieci poniżej 5 roku życia. Firma Amway chce pomóc niedożywionym dzieciom i dlatego w maju br. rozpoczęła kampanię „The Power of 5”. Celem kampanii jest zebranie funduszy na dostarczenie specjalnego produktu Nutrilite Little Bits dla niedożywionych dzieci na całym świecie.

Stworzony przez naukowców Amway NUTRILITE™ Little Bits™, jest pierwszym suplementem diety zawierającym 15 niezbędnych składników odżywczych, potrzebnych dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku od 6 miesięcy do 5 lat. Little Bits jest dystrybuowany przez organizacje pozarządowe dostarczające rodzinom żywność oraz edukację w zakresie prawidłowego odżywiania dzieci oraz stałą ocenę ich zdrowia. To pierwszy suplement zawierający mikroelementy, wzbogacony roślinnymi składnikami odżywczymi. NUTRILITE™ Little Bits™ – jednogramowa paczka proszku mikroelementowego zawierającego 15 witamin i minerałów, mieszana jest z jedzeniem dziecka. Produkt jest wzbogacony składnikami roślinnymi, jest bezwonny oraz bezsmakowy i pozwala dzieciom w wieku od 6 miesięcy do 5 lat wyrosnąć na zdrowych dorosłych. NUTRILITE Little Bits jest dodawany do pożywienia niedożywionych dzieci raz dziennie, a badania udowodniły pozytywne efekty jego stosowania, w tym poprawę poziomu hemoglobiny oraz czynników wskazujących na obecność anemii. Ponadto, wpłynął on pozytywnie na poziom aktywności, komunikatywności oraz zainteresowania nauką u dzieci – w wieku tak wczesnym, jak 6 miesięcy.

Od 2009 roku, Little Bits pomogło poprawić kondycję zdrowotną ponad 3 tys. dzieci w Meksyku oraz Zambii. „Naszym celem jest wprowadzenie do 2016 roku suplementu Nutrilite Little Bits do całkowitej liczby 17 krajów” – powiedział prezes zarządu, Steve Van Andel. „Chcemy pomóc większej liczbie dzieci osiągnąć wiek pięciu lat i umożliwić im zdrowszy start w dorosłe życie”.

W maju rozpoczęto kampanię Nutrilite „The Power of 5”, której głównym celem jest budowanie świadomości światowych społeczeństw o problemie niedożywienia dzieci oraz zebranie funduszy na rzecz dystrybucji Little Bits. Program ten wzywa nas wszystkich do zaangażowania się w kampanię oraz do wspierania prozdrowotnego odżywiania i potencjału dzieci ze wszystkich stron świata.

„Opracowanie suplementu Little Bits oraz rozwój kampanii Nutrilite „The Power of 5”, będzie miało olbrzymi wpływ na życie niedożywionych dzieci na całym świecie” – powiedziała Liz McLaughlin, członkini oraz zastępca prezesa CARE ds. zbiórek funduszy od współpracujących instytucji. „Jesteśmy zaszczyceni możliwością współpracy z Amway oraz marką Nutrilite w celu promowania silniejszych, zdrowszych społeczeństw. Cieszy nas podjęta przez Amway kampania Nutrilite „The Power of 5” i z niecierpliwością oczekujemy na jej rezultaty. Mobilizowanie do działania i niesienia pomocy społeczeństw z całego świata, musi przynieść imponujące efekty”.

Amway w Polsce wspiera kampanię poprzez zbieranie odcisków dłoni podczas wydarzeń organizowanych lub sponsorowanych przez firmę Amway, również tych planowanych na dalszą część bieżącego roku.

 

*Źródło: Euromonitor International Limited www.euromonitor.com/amwayclaims

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia