Poland POL  

AMWAY NOTUJE REKORDOWĄ SPRZEDAŻ – 11,8 MLD USD

2014.02.05 - 

ADA w stanie Michigan, 6 lutego 2014 r. – Amway ma przyjemność poinformować, że w roku finansowym zakończonym 31 grudnia 2013, sprzedaż na światowych rynkach firmy osiągnęła poziom 11,8 miliarda USD. Jest ona wyższa niż sprzedaż z 2012 roku, która wynosiła 11,3 miliarda USD, co od 7 lat stanowi kontynuację znaczącego trendu wzrostowego. Roczna kwota sprzedaży zawiera dochód uzyskany ze sprzedaży bezpośredniej oraz z pozostałych przedsięwzięć biznesowych firmy.

“Siłą napędową tego nadzwyczajnego osiągnięcia są nasi Przedsiębiorcy, wspierani przez 21 000 pracowników na całym świecie.” – powiedzieli we wspólnym oświadczeniu Steve van Andel, Przewodniczący Zarządu, oraz Doug DeVos, Prezes Amway. „Przedsiębiorcy z ponad 100 krajów i terytoriów na całym świecie uzyskują dochody dzięki biznesowi Amway, równocześnie przyczyniając się do kolejnych rekordowych wyników firmy.”

Wysoka sprzedaż we wszystkich kategoriach, w której prym wiodą produkty odżywcze

Produkty związane z odżywianiem nadal są liderem sprzedaży Amway. Flagowe produkty to m.in. NUTRILTE™ Protein Powder i suplementy NUTRILITE™ DOUBLE/ TRIPLE X. Zanotowano również wzrost w kategorii Healthy Aging, do której wlicza się sprzedaż suplementów diety NUTRILITE™ Memory Builder. Produkty, które zostały w tym roku wprowadzone na rynek to:

  • TRUVIVITY marki NUTRILITE™, stanowiące opatentowany system nawilżania, do którego wykorzystano naukowe doświadczenie firmy w żywieniu i pielęgnacji urody
  • nowa linia produktów wspomagających utrzymanie prawidłowej wagi, BODY KEY marki NUTRILITE™.

Kategoria produktów urodowych również przyczyniła się znacząco do końcowego wyniku. Została ona wzmocniona wprowadzeniem na światowe rynki nowej linii do pielęgnacji skóry ARTISTRY YOUTH XTEND™ oraz linii rozświetlającej ARTISTRY IDEAL RADIANCE™.

W kategorii produktów dla domu wysoka była sprzedaż Systemu Oczyszczania Wody eSpring™, dodatkowo ugruntowana wprowadzeniem produktu w Chinach pod koniec roku 2012 oraz jego wzmożoną sprzedażą na azjatyckich rynkach. eSpring™ jest obecnie światową marką numer jeden w kategorii domowych systemów oczyszczania wody, co potwierdzono w badaniu dotyczącym światowej sprzedaży w 2012 r., przeprowadzonym przez Verify Markets.

Rozwój firmy

Aby zaspokoić wzrastające zapotrzebowanie na produkty firmy, Amway podjął działania rozwojowe o wartości 375 milionów dolarów w zakresie produkcji oraz prac badawczo-rozwojowych na skalę światową. Rozwój ten zakłada budowę infrastruktury w Waszyngtonie, Kalifornii oraz Michigan w Stanach Zjednoczonych,

jak również nowej placówki w Indiach oraz infrastruktury badawczo-rozwojowej w Chinach i Korei Południowej. Częścią planu rozwojowego są również ośrodki produkcji w Wietnamie i Chinach.

Amway kontynuuje także wspieranie swoich Przedsiębiorców poprzez strategię tzw. „physical presence”, jak na przykład podczas otwarcia centrum biznesowego w Berlinie w Niemczech w 2013 roku. W ciągu ostatnich kilku lat firma osiągnęła sukces podczas wprowadzania tego rodzaju placówek do swojego modelu biznesowego, a po otwarciu placówki w Citi Field w Nowym Jorku, posiada obecnie takie centra we wszystkich czterech regionach firmy.

Wspierając przedsiębiorczość

Stale wspierając przedsiębiorczość Amway opublikował w listopadzie 2013 roku Światowy Raport o Przedsiębiorczości. W raporcie przeanalizowano stosunek poszczególnych społeczeństw do samozatrudnienia, podając informacje na temat światowych danych oraz chęci rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej społeczeństw w różnych krajach. Amway zbierał i analizował dane dotyczące przedsiębiorczości regularnie od 2008 roku. W 2013 roku w badaniu wzięły udział 24 kraje, w tym Stany Zjednoczone, Meksyk, Kolumbia, Japonia, Australia oraz kraje europejskie.

Dla dzieci w potrzebie

Podczas dziesiątej rocznicy kampanii AMWAY ONE BY ONE™ dedykowanej dzieciom w potrzebie, firma skupiła swoje działania organizując 20 listopada 2013r.cna całym świecie szereg akcji charytatywnych. Całodniowe wydarzenie, nazwane Globalnym Dniem Dziecka Amway, zmobilizowało pracowników i Przedsiębiorców z całego świata do działania w dobrej sprawie na rzecz dzieci. Około 15.000 osób z 57 krajów uczestniczyło tego dnia w 300 projektach, które objęły 100.000 dzieci na całym świecie.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia