Poland POL  

Amway Home™ nagrodzone „Srebrnym Laurem Konsumenta” w 2013 r.

2013.04.24 - 

Linia produktów AMWAY HOME zdobyła tytuł „Srebrny Laur Konsumenta” w kategorii Ekologiczne Środki Czystości.

Już 30.04.2013 r. (wtorek) w specjalnym dodatku do „Dziennika Gazeta Prawna”, „Rzecz o Biznesie” ukaże się informacja o przyznanym wyróżnieniu. Zachęcamy również do odwiedzenia strony internetowej plebiscytu www.laur-konsumenta.pl

„Laur Konsumenta” to największy, ogólnopolski i najbardziej rozpoznawalny projekt konsumencki w Polsce, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek.

Marka AMWAY HOME™ już po raz drugi otrzymała wyróżnienie w tym prestiżowym plebiscycie. Zeszłoroczny tytuł „Odkrycie Roku 2012” przyznany Amway Home pokazał, że godło to dostarcza skutecznych narzędzi marketingowych, promocyjnych i reklamowych, a także sprzyja budowaniu silnej, wartościowej i stabilnej marki oraz pomaga wy wyróżniać się wśród konkurencji.

„Srebrny Laura Konsumenta” ma dla nas szczególne znaczenie, gdyż o jego przyznaniu zadecydowali w głosowaniu sami konsumenci.

Cieszymy się, że w tym roku ponownie sięgnęliśmy po Laur – tym razem w kategorii Ekologiczne Środki Czystości. Już od ponad 50. lat Amway jest uznanym na świecie ekspertem w dziedzinie produktów gospodarstwa domowego, a swą pozycję zawdzięcza nie tylko ich skuteczności, ale także bezpieczeństwu ich stosowania oraz temu, że produkty te są przyjazne dla środowiska. Zostało to potwierdzone certyfikatami niezależnych organizacji takich, jak: A.I.S.E. oraz DfE., a obecnie przyznanym „Srebrnym Laurem Konsumenta” w dziedzinie Ekologiczne Środki Czystości.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia