Poland POL  

rss

  • rss
Informacje dla mediów, Informacje o firmie, News - Amway Amway Dane fiansowe
Wyniki sprzedaży Amway za rok 2017

2018.02.16 - 

ADA, Michigan, Stany Zjednoczone, 12 lutego 2017 r. – firma Amway osiągnęła w 2017 roku sprzedaż na poziomie 8,6 miliarda dolarów.  10 wiodących rynków Amway pod względem sprzedaży w roku 2017 to: Chiny, Stany Zjednoczone, Korea Południowa, Japonia, Tajlandia, Tajwan, Indie, Rosja, Malezja i Hongkong. Natomiast Amway Polska zakończyła rok wynikiem sprzedaży na poziomie 44,6 mln dolarów.

Ostatni rok był rokiem wymagającym dla naszej firmy. Na taką sytuację szczególnie złożyły się wahania kursów walut w Chinach, co bezpośrednio wpłynęło na wyniki sprzedaży– powiedział Doug De Vos, Prezes Zarządu Amway. „Pomimo zmiennych warunków rynkowych planujemy w dłuższej perspektywie wykorzystać istniejący potencjał.  W 2018 roku przewidujemy stabilny wzrost na wiodących rynkach dzięki inwestycjom w platformy cyfrowe,  nowe produkty oraz narzędzia dla dystrybutorów”.

Znaczące inwestycje Amway w nowe technologie są kluczowym czynnikiem rozwoju firmy.

Szybki rozwój technologii powoduje, że Amway przede wszystkim stawia na   zaangażowanie finansowe w tej dziedzinie – mówi Steve Van Anderl, przewodniczący Zarządu Amway. „Chcąc osiągnąć sukces w biznesie musimy sprostać potrzebom młodego pokolenia poprzez umożliwienie szybkiego kontaktu z klientami w dowolnym miejscu i dowolnym czasie na całym świecie” – dodaje.

Inwestycje poniesione na rozwój cyfryzacji  w Chinach przynoszą bardzo dobre wyniki. Z dużym sukcesem zostały wprowadzone aplikacje i rozwiązania cyfrowe dla przedsiębiorców Amway, takie jak Online Studio.  Około 70% zakupów odbywa się za pośrednictwem internetu, z czego 2/3 z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.  Chiny są postrzegane jako kraj zaawansowany technologicznie i właśnie tutaj widać korzyści płynące z połączenia sprzedaży bezpośredniej z e-commerce. 

W innych krajach regionu jak na Filipinach zostało  wprowadzone nowe rozwiązanie dla przedsiębiorców Amway– AmwayNow, które integruje treści na mediach społecznościowych oraz na urządzeniach mobilnych z narzędziami do zarządzania biznesem. Natomiast w Korei Południowej  ukazała się aplikacja YouCam, oparta na rzeczywistości rozszerzonej, która obejmuje wirtualny makijaż wraz z rekomendacjami produktowymi.

W 2017 roku sprzedaż koncentrowała się przede wszystkim na dwóch kategoriach, które stanowiły 50% całej sprzedaży: suplementach diety oraz kosmetykach.  Zainteresowanie zdrowym trybem życia jest dobrym prognostykiem na przyszłość. Trend ten daje możliwości rozwoju kategorii suplementów oraz wprowadzenia nowych, ulepszonych produktów  marki Nutrilite.

Stałe zainteresowanie pielęgnacją urody pozwala optymistycznie patrzeć  na sprzedaż kosmetyków marki Artistry. Klienci szukają sprawdzonych i skutecznych produktów zawierających naturalne składniki. Sprzedaż produktów do pielęgnacji urody w 2017 roku stanowiła 26% sprzedaży Amway.

Przewidywany jest również wzrost sprzedaży produktów XS Energy.  W ostatnim roku marka zanotowała zwiększenie sprzedaży o ponad 30% dzięki ekspansji napojów energetycznych i produktów sportowych na nowe rynki, jak Chiny czy Indie.

Popularnością cieszą się także produkty gospodarstwa domowego, których sprzedaż w 2017 roku wyniosła 21% sprzedaży firmy.  Amway wprowadził na rynek innowacyjne urządzenie do oczyszczania powietrza SKY Atmosphere z możliwością obsługi z dowolnego miejsca na świecie. System oczyszczania SKY Atmosphere to jeden z wiodących produktów Amway  w kategorii Internet Rzeczy (IoT). Firma planuje rozwój portfolio w kierunku inteligentnego domu.

Amway będzie kontynuował strategię, która stawia przede wszystkim na  inwestycje w nowe technologie oraz rozwój  ludzi” – mówi Doug De Vos.  „Wierzymy, że takie podejście pozwoli nam osiągnąć zakładane cele.  Przyszłość widzimy optymistycznie””.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia