Poland POL  

rss

  • rss
Home, Informacje o firmie, News - Amway Dane fiansowe Home Corporate
Wyniki sprzedaży Amway w 2016 r.

2017.02.08 - 

ADA, Michigan, Stany Zjednoczone, 8 lutego 2017 r. – firma Amway osiągnęła w 2016 roku sprzedaż na poziomie 8,8 miliarda dolarów.  W 2016 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży na siedmiu z dziesięciu najlepszych rynków. Kluczowy wpływ na wyniki w 2016 r. miały mniejsze przychody uzyskane w Chinach,  związane ze zmianą warunków  prowadzenia aktywności biznesowej.

„Wyniki na wszystkich rynkach są zadawalające – powiedział Steve Van Andel, Prezes Zarządu Amway. Kilka rynków wykazało dwucyfrowe wzrosty w 2016 roku.   Pomimo zmiennych warunków rynkowych w Chinach planujemy w dłuższej perspektywie wykorzystać istniejący tam potencjał”.

Istotne jest to, że zauważamy ciągły wzrost znaczenia modelu biznesowego sprzedaży bezpośredniej.  Siłą sprzedaży bezpośredniej jest bezpośredni kontakt klienta i przedsiębiorcy oraz rekomendacja i profesjonalna prezentacja produktu.  Do tego obecna technologia umożliwia szybki kontakt z klientami w dowolnym miejscu i dowolnym czasie na całym świecie – dodaje.”

Perspektywa rozwoju Amway na rok 2017 wynikająca z poniższych czynników:

  • Osoby pozytywnie nastawione do przedsiębiorczości. Według światowego raportu Amway Global Enterpreneurship Report 2016 na całym świecie 77% osób ma pozytywny stosunek do przedsiębiorczości,  a 43% wyobraża sobie prowadzenie własnej działalności.
  • Pokolenie Milenialsów. W Stanach Zjednoczonych większość osób, które rozpoczęły własną działalność w ubiegłym roku to właśnie przedstawiciele pokolenia Milenialsów. Jak wynika z raportu AGER 2016,  aż 52 % z nich  wyobraża sobie rozpoczęcie własnej działalność.
  • Nowe kategorie produktów.   Kupiona w 2015 roku przez Amway marka XS™ napojów energetycznych osiągnęła 40-procentowy wzrost sprzedaży w ubiegłym roku. Marka jest już obecna prawie w 50 krajach, a poziom jej sprzedaży  w 2016 roku jest wyższy niż zakładany cel.
  • Ekspercka pozycja Amway w dziedzinie żywienia  połączona z profesjonalnym wsparciem  sprzedażowym współracujących z firmą przedsiębiorców  oraz z wyjątkową jakością produktów. Przykladem tego jest marka Body Key by Nutrilite™ oferująca kompleksowy programem kontroli wagi i zdrowego odżywiania, która odniosła duży sukces w Azji Południowo-Wschodniej, gdzie zaangażowało się  w ten projekt przeszło 70.000 osób i stale obserwujemy wzrost zainsteresowania projektem.
  • Łączenie istniejących marek z kategorii suplementów diety oraz urody w jeden produkt. Wprowadzony w 2016 roku nowy produkt Truvivity by Nutrilite™  łączący to, co najlepsze z dwóch flagowych marek Amway: naukę zaczerpniętą z Nutrilite™ oraz zaawansowaną wiedzę naukową o pielęgnacji skóry z Artistry™ przekroczył  oczekiwane wyniki sprzedaży.
  • Model biznesowy. Jak wynika z danych model biznesowy, jaki oferuje sprzedaż bezpośrednia jest atrakcyjny. W ciągu ostatnich czterech lat sprzedaż bezpośrednia jako branża wzrosła o 20 % w skali globalnej. Potwierdzają to dostpęne dane oglaszane przez Światowa Federację Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA), które określają wielkość sprzedaży branży na poziomie 183,7 miliarda USD za rok 2015.  

 „Wierzymy, że w świecie, w którym ludzie mają  coraz więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej ( w szczególności w tym, w jaki sposób zarabiać pieniądze, gdzie znaleźć produkty i kto może je dostarczyć) – jesteśmy dobrze przygotowani, aby pomagać w zaspakajaniu potrzeb produktowych jak i biznesowych – powiedział Doug DeVos, prezes Amway i przewodniczący światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej. 

Minęlo prawie 60 lat działalności firmy i wiele się zmieniło na świeice od tego momentu.  Jedynie to co zostało niezmienną wartością to otwartość – dodał”.

Amway stwarza dogodne warunki do prowadzenia własnego biznesu poporzez inwestycje w rozwój indywidualnych kompetencji i umiejętności czy wspracie nowoczesnymi technologiami cyfrowymi. Przedsiębiorcy Amway wzięli udział w ponad 4 milionach bezpłatnych szkoleń on-line. Firma udostępniła im w 2016 roku wiele narzędzi cyfrowych ułatwiających zdobycie wiedzy   z zakresu zarządzania, sprzedaży, produktów.

Fakty i liczby za rok 2016:

  1. Sprzedaż według kategorii produktów:  suplementy diety 49% (+3%), kosmetyki 25 % (bez zmian), produkty gospodarstwa domowego 15 % (-1%), domowe środki czystości 7%  (bez zmian), inne 4% (-2%).
  2. Wprowadzenie na rynek nowych produktów: suplement diety Truvivity by Nutrilite ™, perfumy Artistry Flora Chic ™.
  3. Dziesięć najlepszych rynków Amway to: Chiny, Stany Zjednoczone, Korea Południowa, Japonia, Tajlandia, Tajwan, Indie, Malezja, Rosja i Hong Kongu.

Dziewięć rynków wykazało dwucyfrowy wzrost wyników w 2016 roku.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia