Poland POL  

rss

  • rss
Home, Informacje dla mediów, News - Amway Home Corporate Zdrowie
NUTRILITE i AC MILAN odnawiają współpracę

2017.02.20 - 

NUTRILITE, marka naturalnych witamin i suplementów diety należąca do Amway, ponownie stanie się dostawcą suplementów dla AC Milan. NUTRILITE nadal będzie naukowym partnerem  MilanLab w zakresie biochemii i żywienia oraz nadal będzie wspierał projekty Milan Foundation.

NUTRILITE, marka Amway będąca światowym numerem 1 w sprzedaży witamin i suplementów diety opartych na roślinnych składnikach odżywczych, odnawia umowę z czarno-czerwonym klubem na bieżący sezon, nadal utrzymując tytuł Oficjalnych Suplementów Diety AC Milan.

Aktywne relacje pomiędzy ekspertami Nutrilie oraz MilanLab trawją od 2008 roku i szczególnie koncentrują się na naukowej współpracy w nowoczesnym, interdyscyplinarnym centrum badawczym stworzonym dla klubu czerwono-czarnych. Największy nacisk kładziony jest na kluczową rolę odżywiania oraz suplementowania żywności w osiąganiu najlepszych wyników sportowych.  

NUTRILITE i MilanLab współpracują, by zdefiniować indywidualny program suplementacji dla każdego sportowca oparty  na  jego rzeczywistych potrzebach, identyfikowanych dzięki rygorystycznym badaniom medycznym – obejmującym testy genetyczne i biodynamiczne oraz badania krwi; wszystkie badania są prowadzone w połączeniu wypełnieniem danymi z kompleksowego kwestionariusza dotyczącego odżywiania określającego nawyki oraz potencjalne niedostatki, które należy uzupełnić konkretnym programem suplementacyjnym. Zaczynając od wyników tych dokładnych analiz, eksperci NUTRILITE oraz MilanLab pracują nad stworzeniem zindywidualizowanego planu żywienia i suplementacji dla każdego mistrza piłki nożnej.

Umowa odnawia także ideę wspólnego promowania przez Nutrilite i Milan Fondation inicjatyw, w których sport od wczesnych lat życia pełni rolę edukacyjną i społeczną, reprezentując fundament zdrowia i dobrego samopoczucia. W przeszłości marka NUTRILITE i Milan Foundation (organizacja pozarządowa klubu) wspierały różne projekty poświęcone dzieciom znajdującym się w trudnych warunkach w ramch  światowej kampanii dla dzieci Amway One by One™. Obecnie marka NUTRILITE i AC Milan  – można powiedzieć – grają teraz w jednej drużynie, aby pomóc Włochom dotkniętym trzęsieniem ziemi.

Dodaj komentarz

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia